Selasa, 23 Mac 2010

rasa nak melet0o0p!!!!

salam sumer..
maap title da cukup untuk gitau yang aku nga hangin h0t(bukan hot balloon)..
mana tak nye..
tadi aku call mama aku
dan aku dapat tahu yang abang ngah aku WAT KASAR kat baby Faiz merangkap anak dia...
memang laa anak diaa.
tapi tak patut langsung dia wat FAiz sampai xkuar suara nangis..
cian anak buah kesayanganku..
ermmm..
ni baby yang 2nd l0m kuar ..
da kuar nanti ntah2 da x amek kesa k0t sal Faiz..
ermm..
kalo la aku da keje,kewangan kukuh
akuda amek Faiz dok ngan aku..
biar aku besarkan..
cian Faiz..
kecik lagi nak kena marah2 camtu..
he juz 1 and half YEARS OLD!!!
eeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!
geram aku..
ish3!!
dan yang tak ley blah
dia marah faiz bcoz faiz nangis nak ikut mama balik
dan sebab geram terus pukul anak dia!!
ter00ooookkkk!!!!!!!!!!

my future hubby..
jom amek faiz...
wat anak kita..
hehee~
tak sabar nak balik
nak men ngan faiz..
nak bawak dia jalan2..
suppose to my bro be grateful dapat anak comey cam faiz..
xsuka wat hal..
susah nak nangis..
berdikari..
ni...
x..
eee!!
malas da nak citer sal tu..
geram!

nite!!
miss labu
Photobucket

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...