Ahad, 21 Mac 2010

ketawa dan air mata..


salam semua..
aku rasa ni la hari paling happy sepanjang aku kat cni..petang semalam, 20 march 2010 jam 4.15 pm family aku (mama,cik,boy,uru and adik) sampai cni..bertolak dari kelantan jam 9.12 am dan perjalanan jauh yang memenatkan(cik salah jalan)...
sebaik sampai kami makan beramai-ramai kat kafe burhan jah..
tapi sangat best..
dapat lepaskan rindu kat mama dan adik2..
mama bawak makanan dari rumah..
nak makan ngan aku kat cni..
cdey..
sangat terharu..
mama sanggup datang dari jauh semata-mata nak tengok kau..
i luv u so0000 much ma!!
dan aku bawak adik,boy dan cik ke rumah tamu..
dan sangat kelakar bila kami tak jumpa pintu nak masuk..
rupa2nya depan kami jew
huhu~
let diorang rehat..
aku bawak mama dan nurul ke bilik aku..
n berehat sambil cakap-cakap..
macam-macam mama citer..
selalu lam fon jew..
cian mama..
xde kawan kat umah..
so..
bila dapat jumpa kami guna sepenuhnya masa tok bercerita dan gosip2..
bestnye...
malam tu after isyak kami kuar g kajang
makan satay kajang..
best..
tapi adik2 macam da tak larat..
penat journey tak ilang lagi..
balik terus berehat..
sambung balik citer2 ngan mama n adik
sampai tertido..
tido ngan mama..
hehehe~~
malam aku tak ley tido lena..
sebab aku tahu..
itu jew masa aku ada untuk cakap2 ngan mama n adik2..
bangun pagi,kami sambung bercerita...
dan lam kol 10 kami kuar round2 kajang beli barang
pastu makan same2..
then kol 1.21pm
after kemas2 sumer
mama n adik2 bertolak balik..
sedih sangat2..
sangat sedih...
sedih...
lagi sedih..

aku nangis bagai ape daa..
memang tol pon..
aku lom puas tengok muka family aku..
mama..
uru..
adik..
boy..
cik..
ermmm...

cepat kan masa berlalu..
tapi...
walau sedih..
aku tetap bersyukur Allah bagi peluang kat aku jumpa family aku...
rindu sangat kat sumer..
mama..
i luv u so00 much..
i'll miss u all..




ngacdeysgt2,

miss labu





Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...