Ahad, 14 Mac 2010

kena tulis gak walau aku tak nak...


assalamualaikum....

ermm..
1st of olllzzz...post ni ku tuju khas buat si dia yang aku kira membaca blog aku..
andai kata dia tak baca,so, kira ini luahan hati aku....
ok....

hari ni hari ahad bersamaan 14th march 2010...
awal2 pagi lagi aku da jaga c0z ada 'orang' nak temankan aku kuar..
tapi..
sebab ngant0k aku decide untuk tido balik dan bangun lam kol 11..
dan..
aku menunggu orang tu mesej aku..
tapi tak..

aku tunggu dan tunggu sampai kol 1.30pm
aku call dia dan aku sangat laaa terkezut lagi terperanjat bc0z my dear future hubby tak bangun lagi!!!!!!!!!!
arghhhhhhh~
nak marah, nak nangis nak sumer jew time tu..
but..
atas kesedaran sebagai orang matured..
(p0yo cikitnye)
aku control jew c0z tak nak gad0h2.
dan dia bagitahu aku dia tid0 lambat sebab settlekan hal komputer and semalam kawan2 dia ajak g men sno0ker..
OMG!!!

bila aku mula merajuk dia pujuk dan ajak kuar..
tapi aku tak nak gak..
sebenarnya aku da agak akan jadi cam2..
so aku pura2 majok so that he'll persuade me..

huhuhu~
honestly aku terasa c0z da janji.
tapi bila pikir logiknya macam xpatut aku nak maj0k
lagip0n bukan penting pon
aku nak kuar jalan2 jew
tak kesa laa..
dia asyik say sori, sori and sori..

to my dear b,
no need to say sory..
len kali ley kuar lagi kan3..
dnt wori..k

tapi..
len kali jangan wat macam hari ni lagi tau..
cdey sangat..

tu je laa..


miss u,

miss labu (^_^)\/

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...