Selasa, 16 Mac 2010

+_+

catatan lewat malam...

kononnya aku kuat tapi tak..aku tahu sikap aku sekarang wat ramai yang tak nak dekat ngan aku..kawan-kawan especially..dan aku sangat faham..tapi aku nak diorang pon faham aku..bila semua sisihkan aku,aku mula cari mana silap aku..aku perlukan teguran untuk betulkan silap aku..setiap kali aku tanya pe salah aku diorang asyik cakap NOTHING..but seems like aku wat salah yang sangat besar..aku pon manusia..kenapa aku ley jew TUTUP MATA ngan pe korang wat aku sedangkan korang dengan alasan yang tak berapa nak kukuh hukum aku??aku keep asking korang pe aku da buat sampai korang da tak macam dulu..tapi sorang pon tak nak gitau..
kalau korang rasa aku cuba burukkan korang untuk naikkan nama aku,korang silap.tak penah terpikir pon camtu..even korang tak penah anggap aku kawan korang tapi aku still respect korang as fren aku..dan before korang judge aku,tengok pe korang da buat kat orang..kadang-kadang kan,bila kita point our finger to others benda tu cermin kesalahan kita..betol..trust me..tapi its depends on us to accept it as our weakness or keep saying that u always right..


ntah pape da aku mengarut malam ni..hope aku muhasabah diri dan betulkan salah aku..



muhasabah diri...

milkysmile

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...