Selasa, 16 Mac 2010

1 is more better than 2...


salam..

hari ni aku nak kongsi pe yang aku rasa sekarang..


tapi sebelum tu aku nak gak gitau tadi kelas fisioanatomi terakhir kitorang and topiknye sangat laaa HOT lagi di gemari ramai..
kecoh satu kelas tadi..
mana tak nye...macam-macam soklan yang sangat HORROR di tanya..dan aku mula meremang bulu roma..
haa..
tajuknya ialah
REPRODUCTIVE SYSTEM..
huhu!!!
syok kan tajuk ni..
banyak gak benda baru aku belajar..
(niat nak tuntut ilmu ek)
perkataan baru,contohnya:
- LIBIDO (rasa nak buat sex)
- os (permukaan)
- hymen (selaput dara)

and for every ejaculation only 2-5 mL of semen are ejaculated but it contains 50-130 million of sperm per mL...
w000oooWWww!!
amazing rite!!
and thats why kita di gelar JUARA bcoz only one sperm can enter an ovum..
ermmm..
kuasa Tuhan...

just nak share benda yang penting jew k..
daaa...


********************************************
berbalik pada citer aku yang asal..
sebenarnya aku dalam di lemma sekarang..
aku still ingat mama aku pernah cakap
hid0p sorang-sorang lagi bagus dari hid0p berdua kalo hidop ber2 tu wat kita seksa..
mama cakap
nak concentrate kat anak-anak and kami adalah priority bagi mama..
hati mama letak last..
aku sangat menghargai sumer tu..

sekarang bila aku pikir balik
betol gak
my family is my soul, my lover and my life..
pe lagi aku nak cari..
sumer da ada lam package family aku
so..
sekarang..
belajar dulu..
benda len letak tepi..
jangan campur aduk

"hidup ni indah kalau kita mensyukuri dengan sepenuhnya..."

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...