Selasa, 9 Mac 2010

::aku ni fobia ke trauma ke dendam???::

salam sumer....

kali ni aku nak merepek lagi....
sambil2 wat report lab kimia yang baru separuh aku buat,aku nak gak luahkan ape yang aku rasa sekarang..
sejak aku berani tulis hal2 yang agak peribadi lam blog ni, aku da makin tak kesah ada geng lepak atau tak..
huhu~
bahaya2!!!

ok...
sambung citer aku..
aku sangat takut nak sayang orang len lebih2..
tapi aku ni manja,so aku memang suka sangat laa tunjuk aku sayang..
tapi kan..
sejak 2 3 menjak ni,
aku makin takut..
sebab aku aku takut pe yang aku rasa sekarang tak kan kekal..
maksud aku sampai masa 'orang' tu boring,
dia akan tinggalkan aku..
dan confirm2 lupakan aku..
argggggghhhhhhhhh!!!!!!!!
tidakkkkkkkkkkk!!!!!!!!!!
katakan tak nak pada pokok~
erm...
teruk kan ak..
macam tak ley terima kenyataan..
tapi tu la hakikatnya..

sekarang aku happy sangat..
ngan sape,tu rahsia peribadi..
tapi aku suka sangat kat dia..
caring..
bek sangat..
dan ayat yang paling dia suka guna ialah:
BENGONG!!
dan aku aku selalu panggil dia:
SENGAL!
huhu~~
sangat laa happy lagi gumbira hati beta..

aku pernah sayang orang
sampai aku buta pe dia da buat kat aku
tapi syukur..
sampai satu ketika
sumer keje "jahat" dia dapat aku hidu..
dan aku sangatt laa keciwa...
cedey tau..
=(
haaaaa....
betapa susahnya aku nak lupa sumer tu..
sakit hati aku..
tapi sekarang da lupa cikit2..
gipon tu zaman kanak2 riang lagi..
tak brape nak matured..
heheheee..
k laaa.

da abes meroyan malam ni..
nite!!!!



yang comey:
mrs labu

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...