Khamis, 30 Disember 2010

tahun baru


Sebenarnya aku nga malas nak study even aku tahu this coming Monday ni aku ada test. Bermalasan tanpa wat pape kat bilik ( nak kuar duit xde lagi kn…hehe!). so aku dengan happy nye meng’edit’ gambar aku dan gambar2 ada lam koleksi aku.

Ni salah satu gambar yang Berjaya di edit secara tidak professional oleh Mrs Labu. Erm…

Bila aku tengok gambar dia, aku mesti teringat nasihat dia. Macam abang2 nasihat adik. Macam tue laa dia.

Ok..antara yang selalu dia ingat kan:

  • 1. Jangan lalai asyik ingat dia sampai belajar tak ley focus. Dia tak suka! Dia nak sangat tengok aku Berjaya, dapt result bagus2.
  • 2. Bila tahu result aku tak 0k ( merujuk kepada result terbaru…+_+) dia membebel jap then gitau jangan campur aduk masalah kat rumah dengan belajar.
  • 3. Bila ada problem bagitau dia, jangan pendam sorang-sorang. Dia cakap, “sape kata abang tak nak dengar masalah?”. So banyak masalah termasuk masalah kewangan aku share ngan dia.
  • 4. Sekarang focus belajar dulu, dapat result excellent nty dapat keje bagus. Then piker future (kawen!!!!!yay!) .

Banyak lagi ye bagitau. Tapi aku degil cikit. Banyak yang dia nasihat lagi banyak aku wat hal. Lalalalalaa~

Walaupun aku sayang dia, dia kena tahu yang aku lagi sayang mama dan adik2 aku and 0so my family. Kalau kira-kira ikut ranking, maybe dia still top 10. Muehehee~

K laa..da penat mengarut.

Selamat tahun baru 2011.

Wassalam.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...