Ahad, 2 Januari 2011

bila aku...


Salam...

Arghhhhhh!malu~ sangat…memang nightmare bagi aku dan tak kan aku lupa...sumernya gara-gara perasan cun (over-control…maap terlalu jujur!).

Sumer berlaku (ceh…ceh..ceh…skema laa kan?!) bila Azni ajak kitorang (Qida, Dayu, Elly dan aku) kuar dinner kat luar. Excited gak dapat kuar m

akan kat luar ni. Almaklum laa makanan kat kafe Burhan ni sangat SEDAP lagi MURAH (bukan nama sebenar).

Ok. Sambung balik. Kira-kira k0l 10 malam gitue kitorang kuar dan tempat dinner adalah RESTORAN BANDAR BARU BANGI (BBB). Da sampai parked kete sumer kitorang cari port bagus.

Menu pulak:

- Nasi putih

- Tom yam campur (share ngan Azni a.k.a JIMAT)

- Telur dadar (Azni nye)

- Milo Ais

Aku p0n makan laa dengan ayu nye. Biasala kan, makan k

at kedai, orang ramai lak tue. Depan meja kitorang pon laki, tapi baya pakcik-pakcik aku da. Sebelah meja diorang lelaki2 yang agak muda, lam 4 orang (kalo tak silap pada pandangan mata rabunku laa). Kami pon makan.

Da ciap makan, Dayu dengan baik hatinya membayar sumer makanan kitorang (terima kaseh ek Dayu..len kali belanja lagi tau~lol!). Azni ngan Elly da g kat kete sementara aku ngan Qida tunggu Dayu. At first aku berdiri antara meja tapi disebabkan lama menunggu aku pon gatai kaki berjalan (dengan penuh ayunya) kearah Dayu. Kaunter nak bayar lak kebetulan dekat ngan meja mamat2 muda tadi.

Lam 2 langkah nak sampai kat Dayu, prekkkkk! (bukan bunyi najis or benda tak patut yerk). Aku terlanggar bucu meja kosong yang kat atasnya ada gelas berisi TEH TARIK (tuan nye kedaipunyer air). Tumpah sumer air tue.. +_+

Aku daa tak terkata bila semua mata da pandang aku diSERIkan lagi dengan sorakan mamat2 biul kat meja sebelah (kuang ajaq ekkk!). Aku ase nak gigit-gigit jew diorang. Diam2 suda. Ni dok gelakkan aku. Arghhhhhhhhhh…tensi0n aku! Untuk mengurangkan rasa bersalah dan malu tue aku mintak map kat pakcik (tuan punye air) tue. Muka aku daa merah sebab MALU sangat.

On the way ke kete Dayu dok gelak2 kn aku. Lam kete p0n ada sambungan lagik. Naseb bek ye xciter kat Azni ngan Elly. Malu 0o0oh malu sungguh~

Aku rasa cam bajet fobia lak nak gi makan kat situ lagik..uwaaaaa! +_+

Sebagai peringatn bersama:

“kecuaian membawa padah. Ingatlah orang yang tersayang~”


p/s:mau memboikot diri sendiri jap..sambil muhasabah

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...