Khamis, 30 Disember 2010

lagenda budak setan...



Assalamualaikumwarahmatullah….

Da lama aku nak tulis entry only about him. The guy who make me happy till now and teach on how to appreciate the sentence of “enjoy the silence”.

Haaa…wajah baru pada blog ku…

Jap ek....


Ada satu love quotes yang aku suka:

“I like not only to be loved, but to be told I am loved” -George Eliot

Romantic tak?? Mesti sape-sape yang pernah minat aku dan tak sempat aku bagi respon rasa nyesal kan give-up ngan aku..(mode:perasan!) hehee~ joke2

Ok..sebenarnya aku tak tahu nak tulis pe.tapi yang aku tahu entry kali nie memang untuk si dia yang amat aku sayangi. Sebelum nie aku banyak citer sal family aku kan. Sekarang turn dia lak. Kalau nak kata aku nga angau ngan dia macam pelik lak sebab aku ngan dia da lama (for 5 years). Yesterday is our 5th anniversary dan aku rasa memang patut aku put only him as my beloved one. Bukan nak cakap da boring ngan dia sampai aku tak teruja, tapi usia 5 tahun perkenalan kami tue da cukup buat kitorang be prepare for the future, seriously and no more ANGAU MAT JENIN…

“Take away love and our earth is a tomb” -Robert Browning

Disebabkan my habibi tue amek kos yang ada kaitan ngan FIZIK dulu, aku rasa quote ni sesuai untuk explain kecelaruan fikiran ( jiwa kacau kata habibi ku..).

“Gravitation is not responsible for people falling in love” -Albert Einstein

Yang aku tahu, aku sayang dia. Sangat sayang…

“Love is a smoke made with the fume of sighs” -William Shakespeare

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...