Khamis, 24 Februari 2011

dia...

Memetik kata-kata seorang sahabatku di FB:


kata pujangga:
Memberikan seluruh cintamu kepada seseorang bukanlah jaminan dia akan membalas cintamu, jangan mengharapkan balasan cinta, tunggulah sampai cinta berkembang dihatinya, tetapi jika tidak, berbahagialah karena cinta tumbuh dihatimu.

Tiba-tiba rasa terharu bila baca quote nie. Macam ada kena-mengena dengan aku. +_+’

Ada ke???

Ntah laa. Hati orang nie susah nak paham sebenarnya kan. Complicated yet so complex!

Mungkin aku terlalu yakin dia diciptakan untuk aku. Tapi, realitinya hanya aku yang punya rasa tue. Sedih???

Yup! Memang sedih tapi…aku happy sekurang-kurangnya aku belajar untuk sayang dan cintakan (cewahh!) orang.

Teringat kata-kata seorang lagi kawanku (u-noe-who):

“sifat lelaki yang jarang perempuan tahu ialah sifat ingin memiliki. Bila dia perlu memiliki sesuatu then dia akan berusaha sedaya mungkin so that dia berjaya mendapatnya. Tapi, once ‘something’ tue daa jadi milik dia, akan hilang kesungguhan tadi. Yang ada hanya keinginan yang pudar”

Setelah diselidiki, betul jugak kan..

Entahlaa..

Makin dipikir makin pening.

agak-gak dia sayang aku tak??? (nanges dengan horror jap!)

Walaupon dia da tak sayang aku or maybe da boring dengan aku, aku sentiasa berharap dan berdoa he’ll be mine. Even just in my dream!

Selalu berharap dan takkan berhenti…

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...