Selasa, 27 Julai 2010

sesuatu yang hilang itu...

salam semua...

aku tak tahu sama ada ada orang baca atau tidak blog aku...

kalo xde pon xpe...

xpenting sebab blog ni untuk luahan pe yang aku rasa....

berbalik pada topic utama

aku sebenarnya rindukan aku yang dulu

walau ramai yang cakap aku macam2

tapi tetap ngan diri aku

kalo ada yang patut aku ubah aku ubah

kalo aku selesa ngan pe aku ada aku go on jew

tapi sekarang tak lagi

aku cepat goyah

aku cepat melatah

aku rasa aku sangat hipokrik

nak setanding ngan orang lain

sedang kan aku tutup semua kelebihan aku

untuk bandingkan kelemahan aku

dahsyat kan…

da abes pasal 2…

sekarang jam 5.56 p.m

tarikh July 27, 2010

aku rindukan family aku kat kampong

adik nurul aku yang kat MRSM Pekan

Boy yang kat SMT Shas Kuala Lipis

Rindu sangat2..

Walaupun kat sini aku ada kawan2 yang sangat best dan syok

Tp aku perlukan family aku gak

Sebab diorang nyawa aku

Aku pon rindu kan si dia yang maybe sekarang nga sib0k bekerja

(untuk future kami gak…)

Erm…

Da penat aku merepek

Tapi aku tol2 maksudkan…

Zucchini,

Mrs labu

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...