Isnin, 19 Julai 2010

luahan hati lagi...

time2 malam macam ni tibe2 rasa sangat sedih dan tertekan....
aku mensyukuri apa yang aku ada tapi xsemua yang kita harapkan kita dapat.

"maaf kan bila ku tak sempurna..
cinta ini tak mungkin ku jaga
ayat2 cinta bercerita
cinta ku pada mu..."

bukan senang nk pertahankan ape yang kita ada...
contoh paling senang pasangan id0p...
sampai masa, kalo jodoh tak panjang dia tetap tinggalkan kita..
tak pon bila dia jumpa someone much better than us so dia akan tinggalkan kita...
kan3???

tapi....
aku tak cukup kuat untuk tue...
ikhlas aku katakan yang aku tak suka orang 'tinggalkan' aku..
sangat sakit lagi menyakitkan...
aku tahu aku tak sempurna..
kalo yang datang dalam id0p aku nak 1 package yang perfect aku bukan orangnya...
sebab aku serba kekurangan...
aku tak de harta, aku tak bergaya..
aku cuma diri aku yang macam nie dan tak kan sama ngan orang lain...

aku harap sangat dia terus terang kat aku..
kalo da jumpa orang yang tol2 suit ngan dia
do explain to me...
do tell me...
kan pepatah Arab ada cakap:

"Qul haqqu walau kaana murran"
..'berkatalah benar walau ianya pahit..'

memang at 1st aku akan jadi sewel jap
tapi aku akan try terima kenyataan tu..
dari di tipu...
aku nak orang yang tol2 sayang aku,
ikhlas....
jangan pura2...
sebab yang pura2 sangat jelas di mata...

tq~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...