Isnin, 22 Februari 2010

rindu abah...


tiba2 teringat dulu2..time 2 aku baru 5 tahun..time 2 abah ada lagi.abah g kursus kat rantau panjang. aku tunggu abah balik sampai tertido..bangun pagi2 aku tengok ada teddy bear yang comey lagi cute kat sebelah aku.huhu!!!happy sangat time 2.
dan teddy bear 2 aku jaga tol2 sebab itu la kali pertama dan mungkin terakhir aku dapat teddy bear..
next story..
time aku darjah 6..hari penyampaian hadiah merangkap hari keputusan UPSR kuar..mama dan abah aku g skola..aku wat persembahan nasyid dan deklamasi sajak (yang secara kebetulan sama ngan penyajak lelaki, kantoi!!). dan hari 2 jugak aku dapat 5 hadiah..huhu!!best2..
lam kol 10 ckgu Rani n Cikgu Norza balik dari PPD terus umum result...tapi harapan parents aku hancur bila nama aku xde lam senarai 5A..sedih sangat time 2..aku nangis dan nangis..sape2 yang tegur aku confirm kena marah.hahaha!!!jahat kan aku..
abah datang kat aku dan peluk aku..almaklum laa.aku rapat ngan abah.n abah bagi aku gula2..erm...(da start sebak...).abah cakap xpe, ley cuba len kali dan abah cakap abah yakin ngan kakak..tapi aku kena 'tazkirah' kat mama sepanjang minggu..nseb bek abah cool jew..
tapi aku sedih sangat sebab aku tak sempat buktikan yang aku ley dapat cemerlang lam exam kat abah..abah 'pergi' dulu...tapi aku tahu,abah msti bangga ngan aku..
~love u abah...~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...