Selasa, 23 Februari 2010

hari ni aku sedih sangat..erm...aku frust ngan diri aku sendiri..aku dapat tahu result midsem aku (1 subjek).sangat terok.aku rasa sangat down dan sangattttt la kecewa...nak cakap terok memang terok..

aku takut sangat nanti xley nk backup exam final nye marks..teroknya aku...kalo la mama tahu confirm mama sedih dan kecewa..ne tak nye,aku ni harapan family aku..takkan adik2 aku nk ikut jejak langkah aku kalo dapat markah terok2..

ermmm..bila fikir balik maybe Tuhan nk uji aku..kan aku ada cakap (padan muka sape suruh riak) kuat..tak kan ujian ni pon aku nak give up...

memang aku da serik stdy last2 minute..hasilnya sangat tak bagus dan rugi..

so...sebagai kesimpulannya (wahhh..macam tulis essay lak kan)..aku kena rajin dan lagi rajin..usaha lebih dan tawakal..aku xley lalai...

usaha + doa +tawakal

dan aku kena sentiasa ingat yang usaha 2 tangga kejayaan...

man jadda wajada, man zara'a hasoda...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...