Isnin, 28 Disember 2009

jiwa remaja

ermm...aku tak penah menulis luahan hati aku dalam mana2 blog atau pe2 yang aku join termasuk facebook dan jgk myspace.bagi aku,bukan sumer benda boleh di 'share' ngan orang lain.dulu aku suka menulis diari tapi macam x effective sangat.ape tidak nya diari aku selalu kna selongkar.dan bila aku try join wat blog,aku mula terfikir maybe kat cini aku ley luah cikit2 perasaan aku.
sepanjang 2 minggu aku masuk sem 2 macam2 benda da jadi. ad happy ada sedih.ada yang wat aku menangis n ada yang wat aku senyum jew memanjang.tapi 2 rencah hidop..aku kna kaut.kadang2 aku perlukan 'teman' yang tol2 paham aku tok aku share masalah aku.n aku rasa aku jmpa sape dia..maybe t'lalu awal tok aku menghebahkannya.tapi aku amat happy dengan dia..kadang2 aku rasa untung kenal dia.sebab dia selalu ingatkn aku tentang agama.maybe 2 petanda yang bek..aku harap sangat hubungan aku ngan dia berkekalan..n b'kekalan..amin...~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...