Rabu, 11 Julai 2012

Internship: part 2

The next day juga hari yang sangat kalut lagi menguji keimanan.

Lebih kurang pukul 6.30 a.m. aku and mama gerak dari rumah. Ma g keje kat Jeli and singgah hantar aku kat hentian bas Tanah Merah.

Jam 7.30 a.m., bas nombor 24 sampai. Bas Tanah Merah-Pasir Mas-Kota Bharu.

Aku pon confident naik nak bayar tambang. Sekali pakcik tu cakap dia tak lalu area Tunjung

WHAT???!

Dekat sejam aku tunggu bas tu,sekali pelamin anganku musnah. +_+

Dengan penuh redha aku naik teksi dengan tambang RM36 yang aku boleh buat makan plus tambang bas for one week.

Terima kasih pakcik teksi walaupun saya akhirnya sampai hampir jam 8.30 pagi.

Terus buat kad kedatangan.

Yay! Da ley start punch card. I'm working person now!

Dan lapor diri kat Unit Penyiasatan Kebakaran.





Pemandangan dari aras unit kami...
Its sawah padi okeyh~



And ini adalah buku yang kami dengan gigihnya akan baca bila takde keje nak buat selain daripada main SUDOKU!

-bersambung....~


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...