Isnin, 3 Mei 2010

+saya orang bese2 jew+

salam kalian...

kali ni aku nak tulis pasal kenangan aku dulu2...
sejak dua menjak ni aku selalu pikir pasal abah...
selama ni bukan lupa tapi sekarang rindu tu makin menggunung dan sangat sangat rindu...
tol...aku sangat rindukan abah...
tambah2 sekarang mama aku dok ngan adik arif jew kat umah...
yang len jauh..
mesti mama sunyi kan...
kalau nak citer sal kenangan ngan abah sangat laa banyak tak tertulis...
dulu abah laa:
1. orang pertama dan mungkin terakhir bagi bear kat aku
2. peluk aku bila aku nak nangis dan kena marah kat mama
3. bagi gula2 bila aku start nangis ngan horrornye
4. sokong aku bila mama tak bagi aku men bola tampar
5. wat lawak bila mama start marah2

aku rindukan saat tu..
sekarang aku sangat jeles bila tengok kawan2 yang ada abah dan aku sangat marah bila ada yang tak ingat kat parents
c0z nanti diorang akan rasa menyesal bila parents da xde..
aku rindu nak tengok abah senyum...
muka garang abah bila tegas tegur kami adik beradik
sumer tu da jadi kenangan sekarang
tapi tiap yang jadi tu ada hikmahnya sendiri kan...
aku tak penah salahkan takdir...
mungkin ni jalan Tuhan nak ajar aku mensyukuri nikmat yang aku masih ada dan menghargai mama sepenuh hati...

abah..
walau jasad abah da lama bersemadi tapi semangat abah still dalam diri kak...
dan impian abah nak tengok kak berjaya kak tak lupa...

mama...
terima kasih jadi ibu terbaik buat kami semua...
pengorbanan mama besarkan kami dengan tabah tak kan kak lupakan...
doakan kami jadi anak terbaik untuk mama macam mama jadi
MAMA TERBAIK KAMI....


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...