Ahad, 2 Mei 2010

exam yang gempak!

haaa...
jangan terkejut ngan title ni c0z memang exam sem 2 ni sangat la gempak lagi sy0k..
mana tak nye...tido kol 3 4 pagi then bangun lambat..
terok kan..
tapi best gak c0z lepas study jap kami bergosip untuk masa yang panjang...
huhu!
dan jadual exam yang agak 'sporting' memastikan kami sentiasa kena study coz killer papers xde gap and suntuk..

yang paling aku tak ley lupa hari last exam..
macam bese aku, azni, as and qida wat setinggan...
last paper kimia fizik dan waktu exam is 8.30 pagi!
malam tu aku bajet kitorang akan tid0 awal tapi di sebabkan da terbese tid0 lambat kami akhirnya terlena bila jam da 4 lebih..
tu pon setelah di leteri oleh as selaku mak pada malam tu..
sedang sy0k aku bermimpi (lupa daa mimpi pe..janji syok!)
aku bangun dengan HORROR nye macam orang tak cukup oksigen diikuti Qida yang lagi sopan coz sempat beristighfar dan As yang terus bangkit dan sempat wat iklan wish go0dluck kat kitorang..
Azni yang kat atas katil tak terkata coz keadaan kami sangat dahsyat time 2...
sebenarnya aku ingat kitorang da terlepas paper last..
heehehe~
bila tengok jam baru 7.10 pagi...
cian diorang
sebab aku agresif sumer terpaksa bangkit dalam keadaan terkejut..
time 2 sumer speechless...
and masing bangun g mandi dan siap2 g dewan exam
dan petang nya....
kami tergelak2 bila ingat "tragedi' yang jadi...

nice day!!!
surprise day....n maybe horror day 4 us!

yang indah2 belaka,
mrs labu

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...