Rabu, 11 Mei 2011

hard!

My lil!

Sleepy di tengahari yang nyaman..huhu!

Cuaca arini tak sepanas semalam and hari-hari sebelumnya. SYUKUR~

Disebabkan belom dihujani dengan assignment yang bakal menyusul sooner jadi aku mengambil peluang nie untuk meng’update’ blog kesayangan aku nie.

Seminggu aku balik umah, and spend as much time as possible with my mom, adik2 and 0so my little non-stop-talking nephew… and now,start missing them damn much! -.-‘

Still remember how my lil Faiz Aiman non-stop asked me:

“ni alang sape??” sambil point his small finger towards me.

p/s: alang is panggilan anak sedara aku for me

Belum sempat aku jawab he already said:

“alang abang laa..”

And he kept asking the same question but point towards my mom, adik n os0 his ‘bapak’ (my abang ngah)…

Pernah 1day, ayah dia ajak pegi kedai. Time nak masuk kete, dia asyik tanya ayah dia watpe. Kebetulan time tue ayah dia nga lap motor abang cik.

“ayah wak apo?”

“tue moto sapo?”

“ayah lap moto ayah cik?”

And kept repeating the same questions. And his ayah dengan sabarnya menjawab every soklan..

Sabo000r jew la~

Macam kisah burung murai kn..

Down! Miss my lil baby Faiz so much! +_+

Walaupon kat cinie aku ada kawan-kawan tapi tak macam family. Tol tak???

Focus belajar yaa Rafha Atiqah!

Sebenarnya aku nak tulis sal benda lain..tapi daa lost point.huhu!

So,need to stop here..

Salam…


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...