Isnin, 18 Oktober 2010

hati ini...

salam...
nothing special about this entry actually. hanya luahan perasaan aku lagi yang tak tahu da ke berapa. aku sangat kecewa dengan diri aku. kecewa coz mengecewakan orang disekeliling aku. aku penat 'mengajar' diri aku sendiri untuk menghargai 'kegembiraan' diri mahupon orang lain. bila sampai masa aku perlu membuat keputusan, hidup aku jadi teruk! bukan sebab aku tiada akal tapi sebab aku tak tahu langsung menggunakan hati untuk mengawal emosi membantu akal mentafsir dan membuat keputusan. PENAT!
aku sangat berharap, 'kemesraan' kami yang baru pulih kekal tapi di sebabkan kebodohan aku sendiri, sumer tue hilang dalam masa yang sangat singkat, pantas! baru bergelak tawa, tibe2 air mata kembali jadi teman.
macam mana aku nak memahamkan orang lain sedangkan aku sendiri keliru dengan hati aku. aku cuba wat yang terbaik tapi same,tak bermakna.
betul ke bila kita tinggalkan sesuatu yang pernah jadi terbaik lam hidup kita bermakna kita tak kan dapat yang lebih baik dari itu? atau mungkin bila kita meninggalkan sesuatu yang kita rasa tak bek untuk kita bermakna kita mampu mencari ganti yang jauh lebih baik dari tue?
its complicated!
yet so complex!
takut kehilangan yang 'baik' menyebabkan kita tidak berani membuat keputusan yang waras! aku tak tahu..aku makin keliru...makin tak faham dengan situasi aku sekarang.
Tuhan..tunjukkan aku jalan penyelesaian. permudahkan bagiku liku2 ini...amin

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...